Verhuurinformatie

Onze blokhut ligt aan de rand van Eindhoven, tegen Veldhoven aan. De blokhut ligt in de nieuwbouwwijk Meerhoven, welke sinds 2003 is gebouwd. Op korte afstand liggen diverse winkelcentra, bushaltes, vaarwater en de rijksweg A2/N2.

Verhuurinformatie

Het is als scoutinggroep mogelijk mogelijk om ons gebouw te huren voor een kampweek, zie de agenda voor beschikbaarheid. Alle verhuuraanvragen worden vooraf overlegd met de speltakken en worden binnen een week per mail bevestigd. Vanwege de activiteiten van onze eigen speltakken kunnen we momenteel niet verhuren voor weekendkampen. Een aanvraag voor weekendverhuur zal daarom ook altijd afgewezen worden.

Bij huur van een week is de aanvang vanaf zaterdag 14:00 uur tot de zaterdag erop 12:00 uur. Indien op de startdag opkomst is, is de aanvang om 17:00 uur, hiervoor wordt een toeslag gerekend van €5.25 per persoon per dag. Het minimale aantal personen bedraagt 20 personen, het maximale aantal bedraagt 35 personen.

Wij verhuren alleen aan andere scoutinggroepen, voor feesten en commerciële verhuur is onze blokhut niet beschikbaar.

Vragen of interesse? Mail dan naar verhuur@scoutingmeerhoven.nl

Onze blokhut bestaat uit:

• Een grote zaal (Bevers en Scouts), welke middels een schuifwand in twee delen te verdelen is, ideaal voor grotere groepen of om spel en eten te scheiden.
  • Ruime keuken met extra grote pit, een tweede werkblad en grote koelkast.
  • Mindervalide douche en toilet met alarmsysteem.
  • Gescheiden toiletten voor dames en heren met douche en grote wasbak.
  • Zolder met balkon (Welpen), te gebruiken als slaapzaal.

Verder ligt er om de blokhut een ruime strook natuur als onderdeel van de provinciale ecologische hoofdstructuur.

Wat ligt er in de buurt

• City Sport Veldhoven op 3,5 km afstand
  • Supermarkt Spar Walter op 2 km afstand
  • Supermarkt LIDL op 2 km afstand
  • Supermarkt Nettorama op 1,5 km afstand
  • Supermarkt Jumbo op 1 km afstand
  • Supermarkt Albert Heijn op 1 km afstand
  • Bushalte Meerrijk op 1 km afstand
  • Bushalte De Hurk op 1,5 km afstand
  • Park Meerland op 1,5 km afstand
  • Het Douglasbos op 1,5 km loopafstand
  • Sporthal De Hangar op 1 km afstand
  • Eindhoven Airport op 3,5 km afstand, leuk voor luchtgroepen!
  • Het Eindhovense kanaal, dicht achter onze blokhut
  • Fietscrossbaan rechts van de blokhut in de bossen
  • Oirschotse heide op 6 km afstand
  • Historisch Openlucht Museum op 5,5 km afstand, leuk voor een uitje