Welpen Sionie

De Sionie horde is de grootste welpengroep van de vereniging. We tellen momenteel 24 kinderen. De welpen zijn onderverdeeld in vier nesten. Een nest is een subgroepje, waarin een ervaren welp de gids is en een andere welp de gids-helper. Deze twee welpen ondersteunen de andere welpen bij activiteiten gedurende de opkomst. De nesten hebben allemaal een eigen kleur, welke ook terug komt op hun uniform (blouse). We hebben een zwart, een wit, een rood en een bruin nest.

De Welpen Sionie draait op zaterdagen in de middag van 14:00 tot 16:30 uur.

Vanwege de grootte van de groep heeft de Sionie horde op dit moment een wachtlijst. Geïnteresseerden kunnen informeren bij onze andere welpen hordes: Welpen Bandarlog (vrijdag) en Welpen Haveli (zaterdagochtend). Bij interesse kun je op deze link jezelf aanmelden.

De Welpen Sionie horde wordt begeleid door zes stafleden:

Alisia (Akela), Gradie (Hathi), Thijs (Bagheera), Quint (Baloe), Gijs (Jacala) en Rowen (Chil).

Programma

De welpen hebben een gevarieerd programma, van knutselen tot zwemmen en van sporten tot speurtochten en het bouwen van hutten.

Ook gaan de welpen een paar keer per jaar op kamp:

• Weekendkamp op de eigen blokhut
  • Weekendkamp op een andere blokhut
  • Zomerkamp