Bevers

Net zoals alle andere bevers spelen onze bevers ook in en om het dorp Hotsjietonia. We spelen in de natuur, zijn sportief, spelen toneel, spelen samen en gaan vrij spelen. Wij volgen de verhaallijn van Scouting Nederland, in het dorp Hotsjietonia. Voor meer informatie zie: Wat zijn bevers.

Bevers Stuiters

De opkomst van de Bevers Stuiters is op zaterdagochtend van 10:00 tot 12.00 uur in of rondom de blokhut van SBWM. De opkomsten zijn tijdelijk elke twee weken. en te vinden op de volgende pagina: Programma Bevers.
De speltak bestaat uit ongeveer 10 bevers, die iedere week weer op avontuur gaan in Hotsjietonia!

Contact

Wil je meer weten of heb je een vraag? Je kunt de leiding van Bevers Stuiters bereiken via beversstuiters@scoutingmeerhoven.nl Wil je je kind aanmelden? Stuur dan een bericht aan aanmelden@scoutingmeerhoven.nl.

Een keertje komen kijken?

Uiteraard mag een kind (5 tot 7 jaar) 4 keer komen kijken of de bevergroep iets voor hen is.
Op dit moment bestaat er echter wel een wachtlijst.

Leiding

Met een groep vrijwilligers bereiden wij wekelijks uitdagende opkomsten voor!
Hoe meer vrijwilligers zich inzetten voor SBWM, hoe meer kinderen wij een leuke tijd bij scouting kunnen bieden.
Geïnteresseerd om de vereniging of de leiding van de bevers te komen versterken? Geef het door:
beversstuiters@scoutingmeerhoven.nl