Social Media

Omdat wij een jonge en moderne scoutinggroep zijn, maken wij veel gebruik van Social Media. Onder andere is onze groep te volgen op Facebook, Instagram en Twitter, maar er wordt ook veel gebruik gemaakt van mail en Whatsapp. Het is daarom belangrijk dat de leden (10+) en de ouders goed hun mail en/of Whatsapp lezen!

Gebruik van mobiele telefoons tijdens de opkomst

Het gebruik van een mobiele telefoons is tijdens de opkomst niet toegestaan bij de Bevers, Welpen en Scouts. Explorers, Roverscouts en de Stam spreken met elkaar af wanneer het wel of niet toegestaan is om een mobiele telefoon te gebruiken. Soms wordt er een opkomst georganiseerd waarbij het wel belangrijk is dat de leden hun mobiele telefoon bij zich hebben. Dit wordt van tevoren gecommuniceerd door de leiding / dagverantwoordelijke.

Het meenemen van een mobiele telefoon is ALTIJD op eigen risico!