Heel erg leuk dat je lid wilt worden van Scouting Burgemeester Welschen!
Als kind/jongere kun je lid worden als je tussen de 5 en 21 jaar oud bent. Aan de hand van je leeftijd wordt bepaald bij welke speltak je kan meedoen. Hieronder vind je een overzicht van de speltakken, de leeftijden en de contactpersonen. Helaas hebben we bij enkele speltakken een wachtlijst. Het is namelijk zo dat we met het huidige aantal vrijwilligers slechts voor een beperkt aantal kinderen goede activiteiten kunnen organiseren, voor sommige speltakken hebben we meer geïnteresseerden dan plaatsen. We zijn dan ook steeds op zoek naar vrijwilligers om ons aanbod uit te breiden. Komt u gerust een keer langs op vrijdagavond of zaterdag, maar mail eerst naar aanmelden@scoutingmeerhoven.nl, als u zin hebt om ons team te komen versterken!

Als je je wil aanmelden voor een bepaalde speltak, dan kan je mailen naar het vermelde e-mail adres, of naar aanmelden@scoutingmeerhoven.nl. Je krijgt dan antwoord of er onmiddellijk plaats is in de speltak, of dat je aan de wachtlijst toegevoegd wordt. Als er plaats is, dan mag je eerst vier keer komen kijken of scouting iets voor jou is. Daarna kun je je inschrijven. Je kunt ook onderstaand formulier invullen, maar let wel dat dit een informatieverzoek is en géén daadwerkelijke aanmelding.

Hieronder vind je een overzicht met de speltakken, de leeftijden en de contactpersonen. Voor vragen kun je altijd mailen naar het desbetreffende speltak of naar aanmelden@scoutingmeerhoven.nl

Bevers Stuiters

Zij leven in het dorp Hotsjietonia met Stuiter en hebben daar een droomwereld waar ze met vrienden van Stuiter van alles beleven (5-7 jaar). Draaitijd op zaterdag van 10.00 uur tot 12.00 uur.
    Contactpersoon: Paul
    Email: beversstuiters@scoutingmeerhoven.nl

Welpen Sionie

Spelen in de Jungle om dingen te ontdekken door middel van de vrienden van Mowgli (7-10 jaar). Draaitijd op zaterdag van 14.00 uur tot 16.30 uur.
    Contactpersoon: Alisia
    Email: welpensionie@scoutingmeerhoven.nl

Welpen Bandarlog

Spelen in de Jungle om dingen te ontdekken door middel van de vrienden van Mowgli (7-10 jaar). Draaitijd op vrijdag van 19.00 uur tot 21.00 uur.
    Contactpersoon: Anne
    Email: welpenbandarlog@scoutingmeerhoven.nl

Welpen Haveli

Spelen in de Jungle om dingen te ontdekken door middel van de vrienden van Mowgli (7-10 jaar). Draaitijd op zaterdag van 10.00 uur tot 12.30 uur.
    Contactpersoon: Mitchel
    Email: welpenhaveli@scoutingmeerhoven.nl

Scouts Waingoenga

Spelen het spel van verkennen. Zij gaan samen met anderen en hun leiding er op uit om de wereld om zich heen te ontdekken (10-14 jaar). Draaitijd op zaterdag van 13.30 uur tot 16.30 uur.
    Contactpersoon: –
    Email: scoutswaingoenga@scoutingmeerhoven.nl

Scouts Impeesa

Spelen het spel van verkennen. Zij gaan samen met anderen en hun leiding er op uit om de wereld om zich heen te ontdekken (10-14 jaar). Draaitijd op vrijdag van 19.00 uur tot 21.30 uur.
    Contactpersoon: Marcin
    Email: scoutsimpeesa@scoutingmeerhoven.nl

Explorers

Bij de explorers zijn de jeugdleden (14-17 jaar) zelf verantwoordelijk voor de programma’s. De staf begeleidt alleen in de activiteiten. De draaitijd is op vrijdagavond vanaf 19.00 uur.
    Contactpersoon: Wilbert
    Email: explorers@scoutingmeerhoven.nl

Roverscouts

Bij de roverscouts wordt verwacht dat de leden (18-21 jaar) zelf de programma’s bedenken. Ze hebben iedere zaterdag avond opkomst, waarin ze zelf-bedachte opkomsten draaien die meer in lijn staan met hun leeftijd.
    Contactpersoon: Maarten
    Email: roverscouts@scoutingmeerhoven.nl