Commissies

Om het reilen en zeilen van onze groep goed te laten verlopen, zijn er een aantal commissies welke diverse ondersteunende taken doen:

Materiaalcommissie

Voor al ons materiaal wordt gezorgd door onze vrijwilligers. Aanvragen en reserveringen gaat via mail: materiaal@scoutingmeerhoven.nl. Het beheer van materiaal ligt bij:

• Maarten
  • Jaap

Blokhut beheer

Onze blokhut, de Boshut, wordt voor kleine zaken onderhouden door de gebouwbeheerders, ze zijn te bereiken via blokhut@scoutingmeerhoven.nl indien je wat constateert.

• Edwin
  • Jord
  • Kees
  • Wilbert

Kleding commissie

De kledingcommissie zorgt voor de verkoop van de t-shirts en truien van de groep en het benodigde materiaal voor de installatie (dassen, groepsbadge, etc.). Zij zijn te bereiken via kleding@scoutingmeerhoven.nl.

• Joyce

Website beheer

Het bijhouden van onze website en de social media wordt gedaan door de web beheerders. De web beheerders zijn te bereiken via webbeheer@scoutingmeerhoven.nl. De web beheerders zijn:

• Arno
  • Marcin

Camera beheer

Onze scouting heeft bewakingscamera’s hangen. Informatie hierover kan opgevraagd worden via de e-mail van het camerateam: camerateam@scoutingmeerhoven.nl. Het team bestaat uit:

• Marcin