Roverscouts

Welkom dat je kijkt met mijn hartjes pak erbij! Wij zijn de Roverscouts, de beste groep van Scouting Burgemeester Welschen! We zijn een stel nietsnutten tussen de 18 en 21 jaar oud die op zaterdagavond van 20:00 t/m 23:00 draaien. We bedenken zelf wat we doen en we hebben geen leiding (alleen adviseurs), dus meestal staan we toch wel te frituren.

Nee, grapje, we doen wel wat dingen. Zo gaan we jaarlijks heel Nederland door met de trein (zonder uit te stappen), terroriseren we kerstmarkten, lopen we hikes (met passende muziek op), en knopen we zelfs! En alsof dat nog niet genoeg was, houden we ook nog jaarlijks ons zomerkamp!

Besturen en oud-besturen

Ieder jaar kiezen we een nieuw bestuur. Dit bestuur is verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk ondersteunen van de groep, om te zorgen dat deze draaiende blijft. We hebben een voorzitter, een secretaris en een penningmeester.

JaarVoorzitterSecretarisPenningmeester
2023 – 2024Nils RoosenThijs van den BergImre Dijkman